יום רביעי, 6 באפריל 2011

רשימת מלאי/מצאי


בודקת לקראת הפסח מה יש,
מה הלך, מה חזר, למה יש לשאוף וממה להימנע:
א. כרגיל, קלישאתי והכי שיש- ילדות (הערת הכותבת טפו, טפו, טפו וחמסה חמסה)
ב. הורים ואחים בריאים.
ג. בעל- בהחלט.
ד. דאגות- תודה לשואל- לא הלכו לשום מקום.
ה. בריאות מפוקפקת ללא בדיקות או בירורים- בוודאי.
ו. (טעם הדרעק בפה שריר וקיים).
ז. משרה וחצי והמון סיפוק- להלן השינוי הגדול.
ח. פירגון מוגבל מאוד למצב- שוב- אכן כן.
ט. חזרו למקומותי:
- החיבה הגדולה לשירה (שנחה לה עשור ומשהו) הכוונה לא לבחורה בשם שירה אלא לשירה עצמה (poetry).
- היכולת לקרוא ספר בשעה מבלי אבחנה של טוב, רע, מזובל או משובח.
- שוב התפתח לכדי איבר שלם- האיבר ההוא שאני צריכה להשקיע בו כי הוא לא בא באופן מולד- זה שיודע לשים זין...
- חזרה החדווה לעשות וליצור.



י. התחדדו:
- הידיעה שלא אוכל כבר לעשות הכל בגלגול הזה.
- ההבנה שגם אני לא יכולה הכל.
- גמרתי להכחיש- אני שונאת מסיבות בגן הילדים- וכשבשנה הבאה הן תהיינה האחרונות שנועדו לי בימי חלדי- אהיה מאושרת מאוד.
- היכולת להעלב כאשר מישהו מבקר את אורחות חיי- אפילו כשזו עירית לינור.
- קבלת העולם והמידנה בפרט כביצה קטנטנה- אם אני יכולה לנהל צ'אט בפייסבוק עם ורד מוסינזון על ספר שיריה האלמותי- דברים שצריכים לעבור ומקומו בחיי- אכן מדמנה קטנה היא ישראל.

יא. אני יודעת לקלל, ואני עושה זאת כבר בקול רם ובכמה שפות.
יב. התודה על האנשים היקרים הסובבים אותי שהלכו והתרחבו בשנה האחרנוה.
יג. אנחנו אכן עשינו החלטה נכונה כששינינו את גורלן של בנותינו ושלנו כשעברנו לגליל- ולכל הציניקנים- הכוונה לשינוי לטובה.
יד. לא כל מי שפוגש אותי או מכיר קצת לעומק ישר מתאהב בי. וזה בסדר גמור. גם אני לא סובלת אותו בחזרה.
טו. אני אוהבת מאוד חצילים.
טז. אני שונאת להיות בדיאטה.
יח. החלפת אבקת הכביסה - כי צעירת בנותי גילתה אליה אלרגיה- לא עברה עלי בשלום- אני מאוד מתגעגעת לקודמת וישירף באש הגהינום מי שהחליף ל"קולון" את ההרכב.
יט. מודעת לעובדה שלעיתים מה שקובע את מצב רוחי הם דברים שיטחיים ועלובים, מה לעשות?! לפעמים דק עולמי כתוית על מרכך כביסה בדין צהוב.
כ. נמאס לי שכולם עוברים את אותו הקורס לשיווק בפייסבוק- לא עליתם על זה שאנחנו מקבלים 9000 הודעות זהות מבעלי עסקים שונים מידי יום?!?- אני לא אהרוס אתכם שאגלה שאף אחד כבר לא קורא, נכון?!
כא. שיותר מידי אנשים בסביבתי מתמודדים או מתים מסרטן. ולא - אני לא הולכת עוד להיבדק.
כב. שנרשמתי למסע מלכת המדבר- למה? ככה. אין לי תשובות יותר אקדמיות.
כג.  יש אנשים שקוראים אותי כדי לדעת מה קורה איתי כאילו בלי שאני אדע. אז אני יודעת- לא בגלל שאני האקרית מחשבים מתוחכמת- כאן אסתכן בלהיות רוחנית בשקל תשעים- אני מרגישה ויודעת. כמו שידעתי כל השנים מאז ועד היום.
כד. לא יצאתי מדעתי. תודה ושלום.



חג שמח.

והמתכון (כמעט שכחתי)
אצבעות שוקולד לפסח של חיים כהן
מרכיבים (20 מנות)
30 גרם חמאה
65 גרם שוקולד מריר
250 גרם קרם שוקולד ואגוזים (פרלינה, להשיג בחנויות המתמחות)
 
125 גרם קורנפלקס כשר
לגנאש
350 שמנת מתוקה
350 גרם שוקולד מריר
כלים
מעבד מזון
קלחת
קערה תואמת לקלחת
משטח סיליקון
רינג מרובע
משקל דיגיטלי
מטרפה
אופן ההכנה

אופן ההכנה

1. ממיסים את החמאה והשוקולד בסיר כפול. מוסיפים את קרם השוקולד-אגוזים ומערבבים.
2. מרסקים את הקורנפלקס לפירורים גסים במעבד המזון. מוסיפים את הקרם ומערבבים.
3. משטחים את העיסה בתבנית חד-פעמית מאורכת ומאחסנים במקפיא.
4. מביאים את השמנת לרתיחה בסיר ומכבים את האש. מוסיפים את השוקולד ומערבבים עד שהוא נמס לגמרי.
5. יוצקים את הקרם על העיסה הקרה בתבנית ומאחסנים במקפיא לכמה שעות.
6. לפני ההגשה משחררים מהתבנית וחותכים בסכין חדה לאצבעות.


5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

נרשמנו למלכת המדבר ולא סיפרת לי??

עמיחי אמר/ה...

נהדרת את!

הדס החיפושית אמר/ה...

א. אורלי- אני עוד משחה שאני יכולה להפתיע אותך, ועוד לא התקבלתי.
ב. עמיחי- גם אתה בעצמך...

רביד פלג אמר/ה...

אוהבתותך

הדס החיפושית אמר/ה...

בולילי אוהבת מאוד בחזרה...