יום חמישי, 29 ביולי 2010

סיפור על שנאה, קיץ ודיאטה


אני ממש לא בנויה לענין הזה של קיץ,
חם לי, אני נדרשת לפעילויות שנואות עלי בתכלית כמו בריכה וים.
אה, וחופש גדול, שרק הוא עושה חלושס כללי בהגדרה.
השעמום, ה"ליסוע לנופש" כמו כולם, הדרישה לצאת מהבית נראית לי בכלל מופרכת.

חברה מאותה הפזורה כמו שלי הסבירה לי לא מזמן שבעצם בהרכב הביולוגי שלנו היינו אמורות לחיות בערבות פולין המושלגות עם קצת קצת שמש 3 ימים בשנה- מכאן שאנחנו בעל חיים מחוץ לסביבה הטבעית שלו, פלא שאני שואפת לתרדמת קיץ?!
מאז שאני עצמאית למושג "עונת המלפפונים" יש משמעות נרחבת מאוד בחשבון הבנק שלי.
כשהייתי שכירה הייתי מבואסת בלי שום סיבה רציונאלית- היום לעונה הזו של חופש בנוסף על קומבינות ארגון ילדים בכל סביבתי- יש השפעה ישירה על ההכנסות שלי- לא מספיק שאני מזיעה אני גם די ענייה...(טפו, טפו, טפו חס וחלילה...)
כאן-וירטואלית, אני לוקחת לי חירות קיטורים שאינה מפורגנת לי ביומיום ואני קצת מרשה לעצמי לקטר...

אין לי זכות לקטר בציבור כי-
וכאן פאוזה קטנה לעוד קצת הגנה מעין הרע- טפו, טפו, טפו, ונמשיך.
א. יש בריאות (גיליתי שלכמה אנשים טובים היא מצרך נדיר)
ב. יש פרנסה,
ג. יש שלוש ילדות שהן מתנת האל באדיבותי למין האנושי כולו.
ד. יש הורים פעילים, חביבים וידידותיים למשתמש
ה. אני גרה בגליל- מכאן שהגשמתי חלום ואני מדרגה אחת יותר מכלל גוש דן בדרך לנירוונה.
ו. אני עובדת במה שאני אוהבת
ז. בהינף טלפון ובלי לחושב יותר מידי - יש 10 חברות טובות לפחות שיבואו ללטף את ראשי בהתמוטטות רגעית ולמעלה מכך.
ח. ויש לי קובי- ומי שאין לה כזה בדיוק- השתתפותי הכנה בצערה.

אבל-
אני נתקלת לצערי הרב בהמון רוע וטמטום.
בפירוק משפחות וילדים שמאוד מתאמללים מכך.
לאחרונה גם בשפע של דו פרצופיות.
אני חווה גועל בירוקרטי בכמה מישורים- שתמיד קצת ליגלגתי עליו מהצד ועכשיו הוא תוקף אותי חזיתית.
תמיד האמנתי שמי שבא בטוב מקבל טוב- ופתאום (אולי כי גם לטוב העולמי יש בעיה עם קייץ) אני משתדלת לעשות המון טוב ובנדיבות- ואין נדיבות קלה בשום מובן כלפי.

לפני חודשיים בערך- כאשר תוכניות הטלויזיה הפכו לתוכניות המוגדרות- קייץ (הווה אומר שגם את מעט הבינה שנדרשנו לגייס- גם מזה אנחנו פטורים- המקסימום שנדרש מאיתנו אינטלקטואלית זה אולי להדליק את השלט...) הבנתי שהזוועה מתקרבת.
באותו היום בערך עשיתי את הבלתי צפוי ועליתי על המשקל הביתי והתמים למראה ששוכן בחדר האורחים.
תנחשו לבד.
היה שם מספר שהסתכל עלי בחזרה מהצג ואמר (לטעמי בקול רם) הי מותק- פעם אחרונה שנפגשנו היית בסוף הריון.
מאז אני בדיאטה, סליחה- תוכנית.
תוכנית הרגלים חדשה- שבאופן לדיאטות הקודמות בחיי- היא טיפ טיפה פחות מגהינום. רק טיפה.
אני כבר 6 ק"ג פחות ומבטיחה לעדכן (עדיין לדעתי עוד 16 לפחות לפני...),
אז פלא שאני עצבנית? לא ממש...

ובימים אליו אני נדרשת לשני דברים:
א. למתכון דיאטטי להפליא
א. לפתגמים מהצבא שהיו כתובים לי על הדלת בטירונות בבה"ד 12. המובחר שבהם אמר: "עוד לא נולד המנייאק שיעצור את הזמן". דרך אגב- גיוסי לצה"ל (או יותר נכון לקד"צ) היה בדיוק היום לפני 20 שנים.

ואסיים באוקסימורון (שזה בתרגום חופשי- ביטוי שיש בו סתירה)
קייץ נעים לכולנו.

מרק יוגורט קר
4 יחידות יוגורט 1.5% טבעי (לא ממותק חלילה וחס),
3 שיני שום כתושות לפחות
צרור קטן של שמיר קצוץ,
3 מלפפונים חמוצים (עדיף במלח) חתוכים לקוביות קטנות
2 מלפפונים רגילים לא קלופים חתוכים לקוביות קטנות
מלח
כף שמן זית
2-3 קוביות קרח שבורות

לערבב הכל ולזלול.מבטיחה שהקייץ יהי טיפה יותר נסבל...

ודרך אגב- אפשר להגיב בבלוג- הבאג תוקן!

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

עם הרוב אני מסתדרת אך לי נימאס יותר מתוכניות דיאטה מאשר מהקייץ (אולי בגלל שרוב ילדי כבר גדולים ואני לא אחראית לבדר אותם?)

מיריה רון אמר/ה...

מתכון מופלא-מים קרים ומסטיק... כי ברגע שאני במטבח, היצירתיות והיצרים נעורים, וכל התכניות והמתכונים זורמים ישר לביבים.. (לא ממש, סתם בשביל החרוזים). חוץ מזה, אני טובה בעצות-כי זה מה שיועצת עושה- יותר מאשר בלמלא את פי שלי עצמי במסטיק ומים...נ.ב. אם כבר מדברים על מתכונים וקייץ- קראתי על גלידת מסטיקה מופלאה שמכינים בשפרעם, (שפע עמר במקורות), מחומרים אמיתיים כמו פעם..אני יודעת, זה ממש לא יפה מצידי. סליחה דושי.

נורית פינקי פו אמר/ה...

דושדושית, גם לי ממש קשה עם החם הזה ותוסיפי לזה בעל בצ'ילה לשבוע מהעבודה ואיך שהוא חוזר שלושה שבועות מילואים. גם אני בדיאטה- סליחה "תוכנית" וגם אני כבר השלתי 6 קילו, עוד 4 למניאק...
בקיצור נראה לי אוגוסט יהיה טופיפי.
אולי נארגן ערב בנות קריר, דיאטטי ונעים?

דנה אמר/ה...

חיפושית יקרה. אני מבינה שהחום הגיע לצפון? עם כל ה״מרמור״ עדיין כייף לקרוא. ומאיפה בבאת את השטות הזו של עןד 16 קג לפחות. התחרפנת לגמרי.
אוהבת אותך ומתגעגעת נוראאאאא 

סוזי אמר/ה...

מוזר...גם אני התגייסתי היום בדיוק לפני 20 שנה...
כן כן הקיץ פה, הילדים גם פה, מחכים שאמא תעשה להם חופש גדול..
מבטיחה ביקור בקרוב
על דיאטות אני לא מעיזה לדבר - אין לי כוח בשביל זה עכשיו, אולי בספטמבר...

הדס החיפושית אמר/ה...

מיריה- לא קונה את המסטיקים והדיאטה- שדופה שכמוך...
פינקי- הקיץ קשה כמו שקראת אבל בהחלט מגיע לנו ערב קייצי נטול דרדסים...
והצפון דנה הוא לא צפון כדור הארץ, כולה שעה מהשרון, וחם גם כאן (למרות שכמו שאמרה חוה אלברשטיין- הייאוש בהחלט יותר נוח...)
וסוזי- באמת ממש מוזר- איך זה יכול להיות?! נשיקות לכולכן....

אנונימי אמר/ה...

hello
הי מנועה (עדן)
איך מרדימים כזה מתוק וחמוד שעושה חינדעלעך ולא ישן צהריים?
רגע. מה שרציתי להגיד זה מברוק על הגליל, בהחלט שדרוג מכפר יוניצ'קה-
יש שם קייץ אבל הוא יותר קצר (אולי).
יש לנו ספר ילדים בהתהוות אז אשמח לעדכן וגם עוד כל מיני דברים להתפתחות ילדים ופעוטות
נועה
noatanua@yahoo.com

הדס החיפושית אמר/ה...

הי נועה!
איזה כיף לשמוע ממך- בהחלט נהיה בקשר!