יום שני, 14 בדצמבר 2009

אמהות ובראוניז

שני דברים ידעתי בוודאות מכיתה ח'.
האחד- שמה שאני רוצה לעשות שאני אהיה גדולה זה להיות אמא.
השני- להכין את הבראוניז הכי טובות שאני מכירה- ולדעת את המתכון בעל פה מאז ועד היום.

אכן- מהר מאוד הייתי אמא, הרצון המלא לאחוז את ביתי בזרועותי הגיע לסיפוקו מהר מאוד במונחים של היום, חברותיי יצאו לדייטים, החליפו דירות ובני זוג בכייף גדול, חיו את חיי הסטודנטיות בכייף גדול.
אני חיפשתי אבא לילדי.
אני בחורה מאוד יסודית- לכן מצאתי אותו - האבא הכי משקיען ומושלם מהר מאוד (איזה מזל שהוא גם בנזוג ממש מצטיין), ובואכה גיל 25 כבר הייתי אמא. אמא של עמר (עומר בלי ו').

מה רבה היתה תדהמתי שלא נהניתי 24 שעות ביממה. שאחרי כך וכך ימים/חודשים/שנים האמהות לא סיפקה אותי ב-100%... מה הפלא שחיפשתי עוד?
אבל שהעבודה/קריירה הרחיקה אותי מהבית- נתקלתי בסבל עמוק וגעגועים מטורפים.
(בשורה התחתונה הפכתי עצמאית והתאמתי את העסק לבית).

מי באמת מכין אותנו לשלב שנצטרך לבחור?
כשרוצים ילד והופכים להורים עדיין חושבים שלהתארגן פיזית וריגשית זה משהו שנוכל לו בקלות. הרי אנחנו יכולים הכל, עשינו כבר כמה דברים במקביל, אנחנו לא מפונקים ועל מה לעזאזל כולם מדברים/מקטרים?- נסתדר.
איזו הפתעה- גם לי היה קשה.
להודות שההורות לא ממלאה אותי 24/7,שאני לא רוצה קריירה- אני רוצה להיות שם עם הבנות שלי.
ממרום גילי המופלג אני יכולה להודות (בעיקר בפני עצמי), שסוף סוף טוב לי- המינון מוצלח לי מאוד, גם בנותי על כל יופיין, חכמתן ואפילו חוסר מושלמותן- מתאימות לי ביותר, שההשלמה שאני תמיד מחפשת דברים חדשים לעשות היא אני וזה בסדר.
והרי המשפט הכי לא פולני שאני יכולה להפיק,
בלי לספור את עין הרע-
אני מאושרת !
(ובכל זאת- טפו, טפו, טפו)


ואני עדיין מכינה בראוניז הורסות- שהביאו לי כבר הרבה סימפטיה, כבוד, ובני זוג מכל הסוגים...


בראוניז

200 גר' שוקולד מריר (2 חב' רגילות)
כוס סוכר
חב' חמאה (200 גר') או מחמאה

להמיס במיקרו בכלי גדול מזכוכית ולערבב היטב

להוסיף בזו אחר זו 4 ביצים ולערבב היטב

להוסיף "שלוק" תמצית וניל וחמש כפות לא גדושות של קמח תופח.
לשים בתבנית משומנת ולאפות 20 דק' בחום בינוני (180).

8 תגובות:

limor292 אמר/ה...

אהובתי
תתחדשי על הבלוג המקסים!!!!
מתה על העיצוב שלו
התובנות - אני איתך 100%
והבראוניז - נרשם לניסיון עתידי (בשבוע נטול פיתויי חופש מיותרים)
נשיקות
לימור

הדס החיפושית אמר/ה...

תודה יקירתי!
מכירה את הפיתויים מיד ראשונה....

Unknown אמר/ה...

חיפושיתי לי חביבה! סחתיין על הבלוג, סחתיין על האימהות המודעת ושאפו על הכתיבה שלך! רוצה טור קבוע? יש לי במקרה טור שזועק לשדרוג...

והבראוניז- אם תפיצי את עוגת המייפל את עלולה להנזיק- אז תשמרי כמה סודות לעצמך- טוב?
יפעת

הדס החיפושית אמר/ה...

אל תדאגי מותק- יש דברים שרק אחרי מערכת יחסים מתגמלת אני מגלה....

Unknown אמר/ה...

הגעתי דרך פייסבוק.

השם של הרשומה הזאת הזכיר לי מאוד את הרשומה הזו -
http://food-history.blogspot.com/2009/11/blog-post_23.html

אבל הן מאוד שונות, כמובן.

תתחדשי על הבלוג.

הדס החיפושית אמר/ה...

תודה נורמה, נעים להכיר....

Unknown אמר/ה...

הדסוש כפרה
סחתין על הבלוג. טעים לקרוא אותו ונעים בבטן, עוד הרבה לפני המתכון. חולה עליך ועל כל המשפחה שלך. תמשיכי לפרוח ולעשות טוב לעצמך ולסביבה.

סיגל

הדס החיפושית אמר/ה...

סיגלי?